tiistai 29. marraskuuta 2011

BRÄNDIVARKAUS



Tämä brändi ei syntynyt ilmaiseksi vaan se vaati aikaa ja merkittäviä uhrauksia. Sen vakiintunut asema edelläkävijänä edellytti aktiivista ja toistuvaa esilläoloa eri tilanteissa ja eri yhteyksissä. Siten se tuli tunnetuksi ja hyväksytyksi ja ansaitsi oman paikkansa arvojohtajana. Tämän aseman saavuttamiseen ja ylläpitämiseen vaikuttivat monet tekijät; tärkeimpinä maine, toimintatavat ja se miten annetut lupaukset pidettiin.
Olisi olettanut, että tämän seurauksena ympäröivän yhteisön arvostus olisi entisestään kasvanut. Niin ei kuitenkaan käynyt. Sen maine tahrattiin, brändin alkuaikojen tuotemerkkinä olut logo varastettiin ja muutettiin ilmentämään toisenlaisia arvoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti